we♥it

denna blogg kommer handla om sidan "we♥it" som jag tror ni redan har förstått!
för er som inte vet vad sidan innebär så är den fullproppad med massor av superfina bilder och en man får en massa inspiration som fotograf, på we♥it finns verkligen bilder på allt!
människor runt hela världen som lägger ut bilder som dom har tagit... det finns så sjukt mycket!
så om du klickar "HÄR" så kommer du till sidan, du kommer bara älska det!

men varför har jag denna bloggen då?
jo för här kommer jag lägga ut de allra bästa bilderna!
för det finns ju en del bilder som man inte tycker är intressanta alls! därför kommer jag lägga ut de finaste och jag kommer självklart också ha en massa roliga tävlingar, åsikter och självklart kommer jag svara på frågor som du kan ställa i kommentarsfältet! även du kommer kunna vara med och påverka vilka bilder som kommer upp här!

hoppas du vill läsa och följa bloggen :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

-
Trackback
RSS 2.0